Fallen leaves on the ground

Jag älskar hösten..  alla fina färger, mysiga kläder, knastrande löv under fötterna och den friska luften jag tycker det blir. Underbart!
God dagens. Idag fick jag en ordentlig sovmorgon.. lillan vaknade inte förän strax före 10 :) hon sov första natten i sin egen säng och det gick utmärkt! Vi har bara vart uppe en gång inatt (y)
Jag fixade mig och stack ner till hundgården direkt efter att lillan ätit sin frukost :p vi var där i närmre en timma och det fick bli duschen direkt för Bonzo när vi kom in. Det regnade under nästan halva tiden så han var inte så jätte mysig när vi kom hem hehe. Nu är det dags för frukost för mig, vi hörs mer senare :) puss
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback