family

Hejhej. Idag har vi vart iväg nästan hela dagen, vi åkte och storhandlade med mamma och bella så nu är det fullt i kyl, frys och skafferi :) sen åkte vi med till klocket, jag hade ingen lust att sitta hemma och tråka så vi följde med dit.
Jag skrattade så jag knappt kunde stå när mamma och Bella skulle packa upp Ias nya madrass och bära upp den på hans rum.. vi är så jäkla knäppa i den här familjen asså hahah! Dom missförstod varandra och började göra olika saker, den ena tog tag och skulle börja bära medans den andre började ta av plasten runt madrassen.. Sen började det eviga "men du sa/men jag sa/men du gjorde/men jag gjorde" haha. Dom bråkar inte men båda ska stå och hitta anledningen och alltid skylla på den andre xd det är så sjukt kul att lyssna på :p dom slutar verkligen aaaaldrig! Tillslut skrattade vi alla men inte slutade dom för det :p då höll dom på menans dom skrattade åt sig själva samtidigt haha. Vi är alla likadana och skrattar alltid tillslut bara åt oss själva och situationen,
Jag har världens knäppaste och konstigaste familj men också den bästa och mest underbara :D älskar er alla!
 
Jag längtar till imorgon.. då ska vi till klocket och dra iväg på  en liten miniutflykt! Vi ska träna hundarna att gå fint, ta med oss varm oboy och fota lite härliga höstbilder :) sen är det dags för första dansträningen på jag vet inte huuur länge, som jag längtat!! Imorn blir en bra dag :))





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback