i trygga händer

Mormor & barnbarn
Hejhej. Idag har vi haft dubbelbesök, först var mamma och Bella här en stund på fm och vi åkte runt till lite olika affärer också. Mamma gick så stolt runt med Alicia i famnen i alla affärer och jag med en tom bärsele fastspänd om mig :p så söt hon är mamma! Vi åkte till rusta, jysk, arken zoo, apoteket och city gross och efter det gick vi en stund till hundgården innan dom åkte hem.
Strax efter det kom Sophia med Micke och Nathali på besök :) vi åt kakor och snacka skit.
Nu har jag nyss vart i hundgården en stund, Tette kom dit också :) Ska ta det lugnt nu och lägga mig om nån timma. Imorgon är det dags för ett besök på bvc och lillan ska vägas och så mätas för första ggn efter förlossningen. Ska bli spännande att se hur mycket hon växt :) Vi hörs mer imorn, puss.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback