I will miss you

Hejsan. Jag sitter och tinar upp efter en timme i hundgården, jag är så frusen av mig så jag blir galen.. det är inte alls kul när man är en isbit efter 5 min utomhus en tidig höstdag liksom och sen tar det hundra år för mig att bli varm igen. Jag har druckit en kopp te nu iaf och satte på mig raggsockar över mina strumpor och en varm morgonrock direkt när jag kom in :p
Vi var ju på bvc idag och det gick super som vanligt.. Alicia väger idag 4070g och är 54cm lång :) från 2955g och 49cm för en månad sen! Hon växer så det knakar :)
Imorgon ska vi till öppna förskolan och göra hand och fotavtryck i gips och på kvällen ska jag till klocket och ha möte på dansen för o bestämma dag och tid för dansträningarna. Ska bli underbart att komma igång igen, Alicia kommer vara med där också och sitta med Jolla :D
Nu ska jag se om det går nått bra på tv, annars blir det väl att fortsätta nörda här vid datorn.. kika på lite webshoppar o sådär. Sånt jag gör när jag har tråkigt :p Alicia sover så det är tyst och stilla här hemma för tillfället..
vi hörs mer imorn, puss på er.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback