It's getting colder

Världens finaste i min gamla mössa :D är så kul att det finns kläder kvar från när jag var liten, är tacksam att mamma lyckats spara lite iaf genom alla åren!
Helluuu, idag har vi vart ute på landet med Sandra och Bodil. Vi åt bullar och frös i blåsten :p höhö men det var nice ändå! Jag är ju så frusen så jag fryser ihjäl så fort det blir höst ute och minsta kallt.
Nu har jag precis satt mig i soffan efter ett vaarmt bad, jag badar varje kväll nu. Har inte vart så förtjust i att bada förr men det är väl mitt lilla sätt att få en stund för mig själv och bada koppla av :)
Imorgon kommer mamma hit, mer än så vet jag inte om morgondagen. Vi får se vad som händer!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback