Good Day

Min prinsessa i sin super fina klänning hon fick av moster Tette idag :) den tackar vi mycket för! <3
 
Idag har vi gått på stan hela lilla familjen tsm med jimmys vän masken. Vi handlade lite på apoteket, masken letade jacka och parfym, vi köpte en mössa till Alicia, ett lås till vagnen och så käka vi på burger king :) prinsessan sov hela tiden! jag var faktiskt lite nervös för ifall hon skulle vakna och bli hungrig när vi var där men det gick ju super :) sen var jag i hundgården en liten stund med Bonzo och sen kom Tette hit i några timmar. Vi myste med Alicia, pratade skit och innan hon åkte släppte vi hundarna i hundgården en stund :) en riktigt bra dag har det varit!
Nu hoppas jag på ännu en bra natt så hörs vi imorn, puss!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback