Tomorrow

Jahopp imorn är det dags, klockan 8 ska vi vara på förlossningen och så ska jag bli igångsatt. Har vi otur måste jag äta en medicin i ett dygn innan dom kan ta hål på fosterhinnorna, har vi tur så går det utan. Jag är lite nervös men inte så farligt faktiskt.. jag trodde det skulle vara värre. Men det kommer säkert ikväll när jag ska sova eller nått.. jag önskar så djupt att det hinner sätta igång av sig själv innan men nu har jag gått och hoppats i 16 dagar.. -.- men så alla vet det iaf, senast imorgon så sätter det igång och sen är våra liv förändrade för alltid! Sen har jag fött mitt alldeles egna mirakel till världen och är mamma. Jag vill bara hålla mitt barn i mina armar nu och se hur h*n ser ut, har h*n mina ögon ? Jimmys näsa ? Tvärtom ? :) det är så spännande!
Så nästa uppdatering blir förmodligen med en söt bild på en bebis.. min bebis! vi hörs då ;) puss




» Misha

Tänker på dig massor och håller tummarna!

2012-09-22 // 03:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback