Väntans tider



två bilder från igår.
Än har vi inte fått någon bebis.. känns skit att jag går över tiden. Jag vill inte vänta mer.. nu går man bara runt och väntar på tecken att det ska starta liksom. Inget kul alls.
Idag har jag städat för att fördriva tiden och få annat att tänka på, får se vad jag hittar på imorgon. Om h*n inte bestämmer sig för att komma ut vill säga. Vilket jag verkligen hoppas påååå!
Nu sitter jag själv hemma igen efter att Jimmy var hemma i två timmar, han drog iväg o spela basket med några vänner. Suger ju rätt hårt o sitta själv just nu när det bara känns as jobbigt menmen.
Vi hörs, puss.
 




Jadu, hon kan titta ut nu tkr jag :) min fina guddotter kommer få så mycket kärlek :) den bara väntar här ute!

2012-09-05 // 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback