I felt alive

Ligger i sängen nu och ska sova tänkte jag, jag somnar nog ganska snabbt när jag lagt ifrån mig mobilen.
Imorgon ska vi iväg till linköping och hälsa på barndomsvänner, en underbar familj jag känt hela livet faktiskt. Det ser jag fram emot väldigt mycket!
Det blev inget packande idag.. Jag får sitta uppe hela natten imorn haha, det måste vara klart efter den här helgen.. Nästa vecka åker jimmy iväg och jobbar och vi ska till mamma igen och sen flyttar vi ju. Så imorn så fort vi kommit hem är det packa packa packa som gäller!

Sakki frågade om jag ville med till världens bar förut.. Tyvärr gick det inte ikväll då vi ska upp tidigt imorn men bara frågan fick mig att känna mig så levande i en stund. Tanken på att dra iväg, umgås med vänner och kanske nya människor, skratta och bara glömma alla måsten för en stund. snygga till mig och kanske känna lite spänning.. Det gav mig en fantastisk känsla!
Jag älskar mitt liv, inget ger mig så mycket glädje som min dotter men visst behöver en förälder vara egenperson ibland också och inte bara mamma :)
Att komma bort korta stunder ibland får en bara att uppskatta det man har ännu mer ❤
Men nu ska jag sovaaa, god natt fina ni. Vi hörs mer imorgon 💋





Gud, blir verkligen varm i hjärtat för din skull ! Förstår hur du känner <3Eller hur jag ska förklara.

2013-01-20 // 21:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback