Underbart

Underbart att lägga sig utan halsont eller täppt näsa! Jag fick några dunder tabletter av Jolla förut och nu kan jag prata nästan helt normalt, jag har inte det minsta ont i halsen och känner mig mycket bättre :))))))
Myskvällen var jätte mys. vi åt bakelser, ostbågar, drack te och tette fixade Monika för en utekväll 👍
Alicia var tjurig ikväll, dock har hon vart super glad från att vi kom hem igen.. Antar att hon har en liten klängperiod, ikväll tyckte hon inte om nån annan än mamma haha ❤ nu ska jag sova, är helt slut efter dagen. God natt vi hörs mer imorn igen och då mer eftersom jag mår bättre igen 😊 puss





jättefin bild på Monika du fick ! Myspys kväll varte :)

2013-01-09 // 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback