You took the best of me

Hej på er! Idag är det morsdag och jag o Bella åkte ner på stan tidigare idag o leta present till mamma :) tycker det vi hitta blev riktigt bra, vi får se när mamma kommer hem om några timmar :p nu håller vi på o städar och gör fint så att mamma ska få komma hem tillett fint hem efter jobbet.
Men det är ju faktiskt min dag också, jag är ju med mamma :D till världens bästa och finaste Alicia! Jag fick tidig present igår av mamma o familjen. Jag fick en eltandborste(as glad för det!) och ett örngott det står "världens klokaste mamma" på :D tusen tack familjen <3
Ne nu måste ja fortsätta städa så vi hinner bli klara! Vi har tvättat hela dagen också :p
Vi hörs, puss o grattis på mors dag alla starka vackra mammor!
<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback