Worse


Hej på er. Jag har mått mycket värre idag igen.. Igår var rösten mycket bättre men stora delar av dagen har jag knappt fått fram ljud :( imorgon blir jag sängliggande, punkt slut...
Alicia har haft ännu en super dag på dagis förutom att hon inte åt maten så bra, däremot slank smörgåsarna hon fick istället ned utan problem. När hon kom hem upptäckte jag dock varför hon kanske inte var så sugen på maten.. Hon har ett nästan svart blåmärke på tandköttet var en baktand ska komma upp. Tanden på nedre raden har kommit upp lite så förmodligen har hon bara råkat bita hårt eller tuggat på nått så hon fick blåmärke. Vi ringde iaf 1177 för säkerhetsskull då det är så himla mörkt men sålänge det inte förvärras tror dom med att det är en tand påväg eller att hon bitit. 
Ne nu ska jag mysa ner mig här i soffan o njuta av lite lugn o ro, vi hörs. Puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback