121209

Nu är det 12 dagar kvar till julafton, jag vet inte riktigt vad jag känner. Men whatever!
Idag har jag sovit, med nana. Vi var uppe i nån timma, sen blev allt här skit och jag blev sårad.
Efter tårarna blev jag trött och somnade i min älsklings famn, jag tror inte änns hon vet att jag grät. Vi sov i nån timma typ och nu har hon dragit till stan för att träffa en vän. Ikväll åker jag nog och sover hos hennes mormor med henne o Inez, det ska bli mys.
"familjen" e o köper julgran nu, hoppas dom väljer en fin.. typ.
Jag tycker inte om den tiden som är nu, jag är vilsen och stressad. Men, det löser sig. Allt löser sig!
Puss :)




» sakke

Jag gillar inte heller tiden som är nu,

Såg att du hade gråtit,men tänkte inte fråga,tror inte du ville prata om det heller, mys att sova med dig älskling <3

2009-12-12 // 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback