because I'm not that girl

Jag sitter som sagt själv i mitt rum, kollar på bilder och jag blir så jävla arg... på mig själv.
Varför ser jag ut såhär ? Varför har jag låtit mig själv bli det här ?
Jag vill bara vara fin och kunna vara nöjd me mig själv, kunna gå in i en affär och prova vad som hälst  utan att anta att massa saker inte ser bra ut på mig pga min kropp och för att jag är för stor. Jag vill kunna leva utan att hela tiden tänka på att jag är ful och äcklig. Jag hatar det här!
Jag vill vara fin, för mig själv, för min flickvän och för ALLA!
Jag är så trött på det här men nu är det slut på skiten. Nu har jag börjat och jag tänker inte sluta, jag ska bli fin. 
På rätt sätt!




sluta desi. du är så himla fin som du är.

2009-12-08 // 18:38:51

vem ?

2009-12-08 // 18:44:01

du är hur fin som helst! :( <3

2009-12-08 // 21:09:12

desi, du är helt perfekt som du är. Jag förstår inte alls hur du kan tycka något sådant om dig själv, när jag ser på dig ser jag bara en helt otroligt söt tjej. Snälla du, gör inget du kommer ångra sen bara.. för du är unik. <3

2009-12-08 // 22:11:53
» Sakke

Du är fin redan nu i allas ögon desi, alla förutom dina egna, du är så jävla vacker!!!!<3

2009-12-08 // 22:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback