dan före dopparedan

jaa.. imorn e de julafton :D
var nere på stan nyss o köpte sista julklappen, jag är glad att jag handlade julklapparna tidigt kan jag ju säga! de e ju fullt me folk på stan, jag hade ALDRIG klarat av att gå runt där o på samma gång försöka hitta bra saker till alla :p så de e ja jävligt glad över!

Sitter hemma hos älskling nu, hon o inez har bakat o jag ska väl hem typ snart för dom drar till nyköping sen o jag ska nog baka pepparkakor me bella :D
Har blivit mkt bakande på sistone xd men de e ju mumsigt! dock har man väl lagt på sig lite...
men efter jul ska de bort för jag ska fixa gymkort på sats så jag kan träna me tette o mirjam! längtar.

Jag längtar till imorn o till mellandagsrean :D <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback