missing pieces

Jag vill flytta hemifrån. Jag vill klara mig själv, jag vill vara fri och få ta mina egna beslut och skapa mina egna vanor utan att nån familj ska kunna förstöra dom lr påvärka. Jag längtar ut, som fan. Jag har gjort det ett bra tag nu men jag kan lix inte riktigt göra någonting.
Först måste jag börja sköta skolan så jag får en utbildning, så jag kanske kan skaffa ett jobb, så jag har råd med en lägenhet.
Men det går lix inte ihop för jag kommer inte klara av skolan så länge jag bor hemma, så e de bara. Jag har aldrig gjort det o jag vet att det skulle funka om jag fick planera o fixa själv. Om jag liksom hade allt i mina egna händer. Jag vill ha koll och jag behöver ha det, annars funkar jag inte o då förstör jag bara för mig själv.
Som jag gör nu, med skolan. Men jag ska försöka, annars kommer jag ju aldrig härifrån.
Det känns så konstigt, jag har alltid vart den som hela tiden ligger för långt fram i mina tankar, jag har alltid bara tänkt på framtiden och glömt leva i nuet men nu har jag inga drömmar alls.
Mer än att flytta hemifrån med Sakki.
.
WIERD!
I hate this, it's killing me...






» Sakke

go for it darlin <3

i love you<3

2009-12-14 // 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback