reason


Bor ju då typ hos Ingrid nu, de e massa mys. Ett rött hus med vita knutar, två söta hundar o en underbar Ingrid lix! Kan de bli bättre ?
Har tyvärr inte den bästa täckningen så att ringa till mig e meningslöst, messa går bättre :)
Idag ska jag se om nån har lust att träffa mig i norrköping en snabbis innan jag åker tbx och åker hem med ingrid. Så hör av er om ni känner för det, höhö ;D



So give me reasons but don't give me a choise.
There's moments when all my trust is gone, again.
Show me what this is worth.
Show me the love I have in you.
Show me that I'm safe.





» Sakke

Dom två smsen jag fick av dig igår gjorde mig varm och lycklig inombords.. Jag älskar dig, nu och föralltid bby. i wont ever leave you, you are stuck with me now.

Jag längtar efter att få kyssa min Nana,

puss kyss och kram <3333

2009-12-01 // 11:47:14

Vad bra ^^

I love you, vi ses ju senare idag!

puss, kyss o kram <333

2009-12-01 // 12:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback