when the inside is in war

Hejsan Hoppsan!
Idag är jag hemma från skolan, och i norrköping faktiskt.
Jag och Ingrid var ute och sprang igår, i lite för lite kläder om man säger så.. så nu har jag typ feber, hosta o e förkyld. Nästa gång vet vi iaf att vi måste ha mer kläder, visste de iofs igår me men jag vene vf ja inte orkade bry mig xD det duggade o va iskallt.. buuhu! Inte så värst nice.
Nu är jag iaf hemma, får se hur det blir sen. Åker nog tbx till Ingrid.
Sakki kmr hit sen iaf <3
.
.
How can I know ?
How can I show ?
I know you need me there but I can't...
I can't sink again.
I can help you up, if you let me.




» Sakke

DU är sjukt underbart vacker, och det bästa är att du är min <3

2009-12-08 // 22:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback