you wont laugh when it's all over and gone

Har vart på maxi idag med sakki, inez o jakob. Hittade lite saker, bra och fina va dom ^^
E nöjd!
Sen kom jag hem o snackade med Tette lite o nu har hon stuckit till Sanna o ja sitter här själv o lyssnar på regina spektor.. mitt rum är proppat av kläder på både sängen o golvet. Fattar inte hur jag ska få iordning på allt men det går väl på nått sätt. Måste skaffa en till garderob så jag får plats med allt nånstans. Har blivit ganska mkt mer kläder på sistone, konstigt nog. 
Men det är ju iofs väldigt trevligt :)
Ska uppdatera min bdb nu, va ett tag sen. Jag har inte sovit hemma sen julafton och inte suttit vid datan heller. Kanske nån kort stund nån gång men de räknas inte xd
Aja.. hoppas alla haft en bra jul o så :)
Puss :*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback