everyday counts

Den regniga söndagen blev tillslut bra, men såklart väldigt blöt. Jag och Jenny drog på hockeymatch med Jakob, dennis, kalle, pontus o några fler som jag inte minns namnen på ;p när jag och jenny gick till himmelstalundshallenfrån smhi (spårvagnen) vart det en flod i mina skor och jag frös som fan och fick ont i hela benen. Så var det resten av dagen me men jag överlevde xD iaf,  sen kom Sakki dit och efter drog jag, jenny o sakki ner på stan o mötte tette, mirjam, simon o dawe. Sen tog vi en fika tills simon, mirjam o dawe blev utslängda från coffeehouse för att dom inte beställde nått. Sen satte vi oss där ute så dom kunde stå vid oss utanför men då kom idioten ut och körde iväg dom därifrån me, jävla b*****jävel! Så sen drog vi till mc o chilla lite där. Danne kom då också!
Nu är jag, mirjam o tette hemma. Mirjam kusselusse sover här inatt <3
.
Så vad har jag lärt mig idag ?
Even a rainy day can become a good day! ;)




» sakke

och jag har lärt mig att kontrollera min kärlek till dej ! :D<3

2009-11-22 // 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback