fredag

Ikväll blir det att dra med Tette & Sanna till finspång på parteey ;D nicebajs!
Jag = Pepp!

Dagen har vart konstig, jag bröt ihop på danslektionen. Kunde inte hålla mig bara.. så de blev som de blev.
Sen kom Jessica o höll om mig o jag fick gråta i hennes famn tills jag mådde bättre. Sen lyssnade hon på mig och brydde sig om mig, jag behövde det och det kändes så bra. Det borde inte kännas så bra att en lärare får ta hand om mig när jag mår så men det kändes helt jävla bäst.
Nu vet hon hur jag mår och jag har inget att dölja, för det har jag gjort.. hela tiden!
Sen kom Sofia(vår andra danslärare) fram till mig när vi gått in i danssalen igen efter typ en halvtimma och tog mig på axeln o fråga om allt va ok o jag såg i hennes ögon att hon brydde sig.
Jag är konstig men det fick mig att må bra, att känna att jag fanns. Jag är fri, från mitt pokerface!
.
.
Nu är jag hos Sakki en snabbis och ska hem sen o fixa mig till ikväll :)
Sista helgen innan mitt liv förändras... ett tag.
Jag är nervös men förväntansfull och allt ska lösa sig nu!
I feel free.
.
Puss hej!
.
.
Something is wrong, do you know what it is ?
I feel so much, but it's in two directions.
I love.. that's.. it.
Now.




» josse

åh fina desi. jag finns om du vill prata!puss fina tjejen <3

2009-11-27 // 16:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback