Happy



Sitter i skolan vid datorerna och letar fakta om hinduism med frida o petra. Iofs så går ju det där med faktan inte så bra, jag kollade upp lite, kopierade, skickade till min egen mail och planerar att skriva hemma sen. Får se hur det går me de xD
Dagen ser fin ut idag, vi hade modernt med jessica innan lunch och två killar som skulle gått i 3an nu men bytte till kungliga var med på vår lektion, dom va massa massa bra! Man kände sig tyvärr ganska mkt sämre när man stog brevid dom lix xD men men, nu ska man vara pisitiv tänker jag som vanligt!
Livet är ju mestadels underbart nuförtiden så varför ska jag deppa lix ? ;D

Jag skulle gått och tittat på en vinterfralla idag men nej nej, såklart så har jag inte tänkt på att jag inte kommer hem förän sent så jag måste lix äta för att inte dö! Så det blir ingen fralla pga att jag är klantig... iofs så hade jag ju glömt det helt tills dom påminnde mig i skolan första lektionen men jag skulle ju lix dit! Jag vil ju :(

Ist får det bli som planerat, luciaövning med gamla klassen(dom som är med vill säga) och sen hem o aa.. typ plugga lr nått. Mamma sover hemma inatt, puss på det! Puss på mammor  xD <3

Sen vill jag sluta med att säga att jag är lycklig, mitt hjärta gråter av glädje! Min låga har tänts igen och jag brinner, som fan! ;D;D <3




» Danne

Ni är så fina tillsammans <3

Ni är menade för varandra

2009-11-17 // 17:53:44
» Sakke

NAW vad gullig du e danne!



We are ment to be bby <3

2009-11-17 // 20:35:46

vad bra gumman! :)<3

2009-11-17 // 21:30:11

aaw ^^ betyder mkt att du säger så danne!

förhoppningsvis lär vi träffas mer nu igen ;D

vill lära känna dig, på riktigt nu! <3

2009-11-17 // 21:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback