I have to put it all together.

Idag har vart en jobbig dag. Iofs så e den inte slut än men det ser inte ljust ut... Jag är arg och sliten.
Jag är förvirrad på alla sätt som går. Det suger!
Aja, nu ska jag inte låta depp. För det är jag inte, jag bara känner såhär fast jag försöker att inte göra det. Försöka tänka positivt har jag faktiskt blivit bra på genom åren. Ibland funkar det bättre ibland sämre. Aja nog med babbel.
Imorn har vi dans hela dagen, jag  är inte pepp. Jag är så trött på skolan och de här jävla temat nu. Jag vill bara ha fredag och få skiten gjord. Det är inte änns kul längre, vi har hållt på så länge. Men men.. det blir nog bra.
Puss hej
I got one last chance to get myself together. I have to put all the pieces together, I can't keep on like this. I have to find myself and learn to know my heart. Listen to myself when I know who I am. I have to, 'cause I can't live when I don't know what I want with my life. 

So the questions is;
- Who am I
- Who have I become
- What do I want
- Who do I want around me

And to get the answers I have to put all the pieces I made together and build up my life in my head. 'cause right now, I can't seem to put it together. I don't know my own life... I don't remember.

What the fuck is this!?




finns här, föralltid o alltid <3

2009-11-11 // 19:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback