memories

Dagen vart helt förstörd. Hjärnan och kroppen reagerade på att mamma var hemma och jag fick panik och var tvungen att åka hem, direkt! När mamma hämta mig på rese vart jag så lättad att jag började gråta. Jag fattade ingenting förrän efter jag hade gråtit klart. Jag förstod inte vad det var med mig men nu är det så klart.
Jag hatar att göra mamma besviken och jag vet att det är skit jobbigt för henne e när vi inte sköter skolan.
Men har kroppen minnen och reaktioner från förr så har den.. Men nu ska vi tillsammans få bort det här och börja om, och få tillbaka tryggheten!
.
Blir att sova med Sakki hos hennes mormor inatt, puss på det.
Vi ska pluggapluggaplugga xD får se hur det går!
Det är ju tur att Sakki är motiverad iaf ;p eftersom jag inte är det det minsta.
Jag försöker men misslyckas alltid med mitt pluggande. Höhö...
.
Nu ska jag njuta av stunden, för det här var länge sen!
.
Puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback