thoughts


old pic

Jag är besviken på mig själv, jag hade samtal med min handledare förut o allt e bara åt helvete. Visst det går att fixa, men jag kan inte fixa det jag förstört innuti mig själv lika snabbt och det svider.
Hur mycket jag än försöker med skolan så foxar jag det bara inte...
40% frånvaro är inte precis det bästa jag gjort...
Jag vill bara hem, träffa min älskling och släppa lös mina tårar och låta dom falla. I hennes famn...
.
I'll get through with a little help from my friends.
.
.
I'm sorry if I make you think, think bad thoughts.
But I can't say I won't hurt you.
'cause I don't know...
But I don't want to.
I love you and that's all I really know.
For sure.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback