Utbränd

Jag vill börja med att säga ett ord och det är, trött!
Jag är sjukt trött, i kroppen, i huvudet och överallt. Idag har vi repat först i skolan och sen på sagateatern, nu vill jag bara sova. Även om det suger att jag är trött såhär tidigt, klockan e lix bara 20 i 7. Men jag har vart dödstrött i flera timmar nu... Jag ska lägga mig tidigt idag för imorn ska jag upp tidigt och åka med pappa till linköping eftersom jag börjar klockan 8. Då blir det genrep med smink, kläder och allt. Hela programet rakt igenom. Det ska bli kul, jag hoppas att allt går som det ska. Det känns wierd att få betyg på en dansföreställning, men jag försöker att inte tänka på det så mkt. Har nog inte tänkt på det alls.. hoppas att jag inte gör det heller. Aja...
Nu ska jag gå o lägga mig i min säng, får se hur länge jag håller mig vaken xD
Puss hej
säger en söndertränad, sönderstressad och söndertänkt Desi...
Hm.. det låter inte bra.
.
.
I wish I could know, I wish I could feel. But I'm just dead, I'm just nothing.
Somewhere in between.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback