19/4

godkvällens
dagen har faktiskt vart bra, trots mitt irriterade humör.
förstår inte varför men jag har börjat bli så trött på allt o alla o blir arg o irriterad för typ allt. och nej de e faktiskt inte pms :)
imorn ska jag upp 5.20 för att ta en morgonpromenad med mamma o pappa, ska börja gå varje morgon nu.
sen blir det mer workshop!!! :D:D:D
sen har pappa äntligen beställt en tid hos en kirupraktor åt mig så dit ska jag halv 5
efter det ska jag va barnvakt åt sötaste tuva, sakkis syster <3
måste sova nu för att orka imorn, puss god natt :*


with small safe steps I walk forward, out of the dust into the light. take my hand ? hold me ?




» sakke

fin bild!

tuva är söt ja ^^ <3

2010-04-20 // 08:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback