I didn't thought it would be this hard, I didn't thought I had these scars.

bra dag i skolan
mamma o pappa hämtade mig i rese från tåget för att jag skulle hinna hem innan jag skulle till kirupraktorn.
jag och mamma åkte dit och letade efter rätt ställe men jag kände redan på tåget hem att nått var fel och efter det blev de bara värre hela tiden. för det första var det en man o för det andra va de i en lägenhet. som tur va hittade vi inte rätt ställe på ett tag o jag börja tjuta o skit o mamma fick ringa o säga att vi inte kom. jag har ett förflutet som gör att jag inte litar på män och är tydligen väldigt rädd. rubriken säger väl det mesta om det.
vi ska iaf försöka hitta en kvinnlig kurapraktor åt mig, får se hur det går.

nu ska jag chilla ett tag o äta nått innan jag ska iväg till sakki o sitta barnvakt åt tuva när hon o hennes gudföräldrar(tuvas föräldrar) är på basketmatch. ska bli massa mys!
imorgon bitti går jag en promenad hem och spenderar morgonen här, möter mamma halvvägs så går vi resten hem tsm. nyttigt!
är sjukt godissugen, har vart det hela dagen. mest på choklad tror jag nog. det här är inte bra. jag som ska gå ner, inte upp! har ju dock inte ätit nått godis men sugen e ja, som fan xd



drömde konstigt inatt, att jag var i ett gammalt pars hus, dom var döda. och där var deras katt och hund som också var döda. mannen som hade dött för ett tag sen typ fixade en filt för mig och skit och jag släppte ut katten på framsidan och hunden på baksidan. kvinnan hade nyss dött och jag och tette var där för att ta hand om hennes djur typ, fattar ingenting. allt var dött och stillsamt iaf. en konstig känsla...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback