7 augusti

god morgon
eller iofs gick jag upp för två och en halv timma sen men ändå xd
har duschat och sminkat mig för om nån timma typ ska jag till jenny

drömde att jag hade tungpiercing inatt, det var as kul :D höll på med den konstant haha
undrar om det känns som i drömmen i verkligheten också, tror faktiskt det.
i drömmen var staven för lång så när jag vakna tänkte jag gå upp o kolla i spegeln hur mkt för lång
den var men så kom jag på att jag låg i sängen utan piercing och att det bara var en dröm haha xd

ska klura ut vad jag ska ha på mig ikväll nu, har ingen aning än men jag tänkte att jag inte ska ha nått tråkigt utan faktiskt rota igenom alla kläder och hitta på nån kul outfit för jag har ju så mkt kläder bara det att jag är så lat så jag aldrig orkar göra nått kul av det utan ist tar på mig samma outfits hela tiden haha :p nån mer som är så ?

aja, vi hörs senare. ha en bra, dag puss!


när jag ändå var inne på outfits, här är två väldigt olika outfits jag gillar från lookbook.nu




Jag är så xD Det vet du (A)

snygga !

2010-08-07 // 17:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback