bildbrist - föralltid över!

wohoo :D köpte en webcam på stan idag och lyckades installera den xd
så nu är min bildbrist föralltid över!!! :D:D
nu e de helg o de gillas starkt! ska till adde om ett tag och imorn e de inflyttningsmys hos tette ^^


höhö här får ni en testbild :p webcamen kosta bara 99:- så jag har inte så stora krav på kvaliten xd huvudsaken är att man ser att det är en människa som sitter där haha




det var på tiden ;p

2010-08-27 // 18:05:43

I know ! Såg när jag öppnade att det var en likadan som du haft men du hade den ju ändå ganska länge ;p Aa, får hoppas på att min håller bättre men ändå ifall det går sönder om ett tag så kanske jag har råd att köpa en bättre då xD

2010-08-27 // 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback