en desi utan röst

hejhej
jaani, efter en ruulig lång kväll igår har jag nu knappt någon röst kvar. alls. får fram några små ljud emellanåt när jag verkligen tar i efter att fått typ 5 "va!?" :p borde hålla käften hela dagen men neej fan de går ju inte. är ju augustifest och allt och mina och jennys lyckodrycker är ju inte heller slut än ;)
jag och jenny kom iaf hem hit till mig för en stund sen, jag har utrustat mig med halsduk och tet är på g!
jag hoppas på att rösten kmr tbx lite till kvällen, imorn e de skit samma xd
ska till stan sen ikväll tror jag, annars nån annanstans :)
ha en fin dag osv. puss!


jenny igår i ljuraparken, visade sig sen att vi hade missuppfattat och egentligen skulle vara i ljuraskolan så det var bara att traska dit efter att suttit och väntat på folket som aldrig skulle komma i ca en halvtimma :p




Lyckodrycker ? xD Haha, ja så kan man ju också kalla det ;p

2010-08-21 // 15:01:21
» jenny

tack för igår beirut, men ikv ska vi ha minst lika kul :D:D med våra "lyckodrycker" ;D

2010-08-21 // 16:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback