en hemsk natt

god morgon
vaknade nyss, har haft en hemsk natt.. drömde så extremt hemska drömmar. lr asså.. det var samma dröm fast i två delar kan man säga. vaknade först och kunde knappt andas, var så ledsen och arg. sen somna jag om och drömde vidare på samma dröm.. vaknade likadant igen.
nu ska jag inte sova mer iaf.. vill inte drömma sådär mer. vill inte ta upp vad det var men det var hemskt.

vet inte vad som händer idag, mer än att jag måste plugga.. :(
men det är sånt som märks!
hörs senare, puss.


en ny drömfångare måste nog inskaffas, och placeras ovanför sängen vilket inte min jag har nu gör xd




Drömde också mardröm inatt.. Ska ha en drömfångare i min lägenhet.. om jag nu får någon ?

Vad drömde du ? "/

2010-08-12 // 12:26:25

Tjenare, vill veta vad alla gör idag, så kommentera på min blogg & underhåll mig, tack :)



direktlänk: http://erikssonalva.blogg.se/2010/august/vad-gor-folket.html#comment

2010-08-12 // 13:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback