grattis lillebror!

god morgon, idag är det min lillebrors födelsedag o han blir tonåring så GRATTIS till världens bästa ias :D <3
har nyss duschat och har nu problem med vad fan jag ska ha på mig idag, idag är en sån morgon som ingenting jag sätter på mig duger så det lär nog ta ett tag haha :p
ska nog ner på stan idag med tette o jenny efter att jag firat ias och kanske min lilla kusin som också fyller år idag.
Grattis till sötaste Linda också <3
ha en fin dag, hörs senare. puss!

bara för att jag håller koll så vet jag att idag är det precis ett halvår kvar tills jag o tette blir 18, läskigt men underbart! :p ganska roligt att det är precis ett halvår mellan våran o ias födelsedag och precis en vecka efter oss fyller våran lillasyster bella år och precis en vecka innan oss fyller våran moster år xd :)


sötaste Ias i finland för några år sedan <3




Grattis till honom :D Det är niiiice ! 6 månader kvar bara ;)

2010-08-10 // 15:14:50

Grattis till dom! :D<3

2010-08-10 // 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback