i am still terrified

hejhej
har tittat på tv, slöat, duschat och väntar på att mitt hår ska torka.
jag känner mig lat, jag är lat. men whatever xd that's who I am!
jag känner mig konstig, konstigt rädd. jag känner som om jag backat i tiden. usch.
väntar nu på att få se min älskade sakina. sover hos henne inatt, behöver jag änns skriva det haha ?
det gör jag alltid :) så nu vet ni det, och sover jag nån annanstans säger jag till ;)
hoppas ni har en fin dag, puss


en gammal bild på mig och min vackra älskade, hos dig stannar jag tills jag tar mitt sista andetag
och förevigt efter det.




Konstigt ! Känns så för mig med , som att jag backat tillbaka i tiden.. känns som att allt jag åstakommit i livet inte längre finns liksom ! "/ Tänker på det hela tiden xD

2010-08-02 // 20:10:01



Hej!

Just nu har jag en fototävling på min blogg med temat

Djur.Du får gärna klicka på länken under och läsa mer!

http://isthissomething.blogg.se/2010/august/fototavling.html#comment

//Alicia [www.isthissomething.blogg.se]



(Om du inte vill ha kommentaren ber jag om

ursäkt och du kan radera den!)

2010-08-02 // 20:30:42
» bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

2010-08-02 // 20:49:26

Sjukt fin blogg du har! :) tänkte bara säga att jag började blogga för ett litet tag sen

och skulle vilja ha lite fler läsare så tänkte fråga dig vad du vill att jag

ska skriva om för att du ska vilja följa min blogg?! :)

ha en bra dag, kram



2010-08-02 // 23:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback