I think I've found myself again

hejhej
är riktigt jävla bajssjuk och jag hatar det.
dock är det nått som känns jäävligt bra idag, allt känns lix. mitt. har inte känt mig själv på extremt länge men nu känner jag mig själv igen. låter kanske konstigt och svårt att förstå haha :p
jag känner doften av mitt hem, av mig, av min familj. har inte gjort det sen jag vet inte när xd det luktar som när jag var liten.. lovely. låter kanske fjantigt men jag har saknat den som fan. jag lever igen, fuck va skönt!!!!


Tette, do you know the smell ? fan va underbart det är, nu vet jag plötsligt vem jag är. I'm back! sitter inte fast i någon annan längre och det är underbart för jag ÄLSKAR mitt. puss på livet ^^ hoppas allt löser sig i det nu bara så blir allt perfekt. but I will fight, trust me on that one.




» jenny

(Y) <3

2010-08-24 // 13:42:41

Jag fattar ;D

2010-08-24 // 15:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback