I will never let you fall, I'll stand up with you forever.


min älskade beirut! jag älskar dig nu och föralltid, finns alltid här för dig min vän. eller ska jag kanske säga syster!?
vi har hållt ihop så länge och den vänskap vi har vet jag kmr vara föralltid, jag ska aldrig släppa taget. du betyder så mycket för mig, det går upp och ner men vi tappar aldrig varandra för det. vi kan kämpa igenom allt sålänge vi har varandra. jag finns här för dig precis som du alltid finns och ställer upp för mig. och det är jag så tacksam för. du är underbar, jag kommer alltid finnas här brevid dig och hålla din hand. hårt <3




» jenny

aaaaw berut <333 detsamma ! helt seriöst, det är en vänskap som kmr hålla förevigt ! <3

2010-08-26 // 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback