neheeepp

nehe, följde inte me till tette nu ändå :p åker dit sen senare ist så slipper jag åka dit två ggr.
har ingen aaning om vad som händer innan jag ska dit vilket blir runt 6 tiden, det är sånt som märks :)
asså jag mår så jääävla bra, jag vet inte vad det är men sen 3 dar tbx har jag mått så sjukt bra psykiskt! de e underbart, går dock hela tiden och väntar på att det ska vända eftersom det brukar va så men vene för den här ggn e så annorlunda, mår bra riktigt djupt inne o de känns underbart. Desi is back mother fuckers :D:D höhöhö


jaani, känner att jag missbrukar min möjlighet till egopics lite meeeenmen :D har ju inte vart så bra me de på ett tag så ^^ nu har jag iaf fixat håret, much better!! :)




Gud så fin du är Desi!

2010-08-28 // 15:37:50

Jättefin bild ! :D

2010-08-28 // 23:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback