one step into life

har sökt extrajobb på två ställen nu, känns skit bra men overkligt. nu har jag faktiskt sökt, får bara hoppas på det bästa nu. är ju väldigt mkt mer pepp på det ena kan jag ju säga men jobb är pengar så vilket som går bra för mig.
är sjuksjuksjuk och jag känner hur kroppen ger sig.. känns inte alls bra.
imorgon är det skola och jag vill verkligen inte missa mer. vill dansa och hänga med på allt plugg.
ska försöka sova tidigt ikväll så jag kanske mår lite bättre imorn.. förhoppningsvis.
ha en fin kväll, puss.


vill ha det lite kyligare faktiskt, tkr inte om den här mellanvärmen. det är den man blir sjuk av o det suger!




Håller med, vill också ha lite kyligare xD

Vart har du sökt ?

2010-08-22 // 21:53:20
» Amis

Fin blogg =)

2010-08-22 // 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback