25 DECEMBER

min jul vart ändå mysig :) jag tittade på olika julfilmer på tv och bara tog det lugnt med familjen. är ju sjuk så var väldigt slut och råkade somna nån timma framför tvn hehe, men va gör de lix x)
älskling var här på morgonen eftersom han sov här och sen kom han runt 5 igen. underbart att ha han här!
jag fick fina klappar från syskonen och föräldrarna och den finaste av min jimmy! taaaaaaack <3
idag ska vi till tette och fira minijul där, öppna lite klappar och fika typ. blir nog mys.
vi hörs senare, hoppas ni hade en fin jul. puss.
julklappen från älsk :D fick ingen bra bild på halsbandet men det står forever och så hänger det ett litet hjärta på :) så fint!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback