DET SOM EN GÅNG VAR, DET FINNS ÄN IDAG.

det finns inga ord som kan ta tillbaka all den ilska ni lagt i mig
det finns ingen tröst som kan torka alla tårar ni fått och får mig att fälla
inga minnen kan någonsin sudda ut det som varit och det som är
inga armar kan ta bort den otrygghet ni så djupt begravt i min själ
inga önskningar kan fixa en så stor verklighet
inga drömmar kan få oss att glömma
inga bortförklaringar kan ta bort all den smärta ni la över oss
ingen framtid kan ta oss bort ifrån där vi var då
ingenting ni gör kan laga alla hål, det ansvaret kommer vi själva få bära igenom alla år.




sv: Haha, jag försöker också bli frisk.... eller nått.

Gör inte direkt nått men ao xd

2010-12-20 // 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback