inget internet

har inget internet på min data, vet inte vf det krånglar men förhoppningsvis fixar pappa det idag.
sov hos min älskling inatt, vi kollade på två harry potter filmer igår och ska se dom sista när vi har tid. målet är ju att jag ska se alla filmer så vi kan gå o se  den nya på bio :p
skulle ha dansträning idag men jag har typ migrän sen igårkväll och huvudvärken släpper inte hur många tabletter jag än tar..
imorgon blir det IKEA med jimmy och hans vänner, ska bli nice :D
vi hörs, hade bäst. puss.




Vill också till IKEA ! :(

ang. gymnasiefesten, jag ska nt ens gå med Jenny & jag impulsköpte bara i fredags när mikkis övertalade mig ! Hade tänkt fråga men har nt tänkt påt nu för jag har så mkt annat ?

2010-12-04 // 17:50:21
» Sakke

Asso

Jag vill med se alla hahrry potter!

men jag lyckas aldrig -.-

2010-12-04 // 21:41:09

hejhej! fin blogg:)

ska vi följa varandra med bloglovin?:D

2010-12-05 // 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback