WALKING AGAINST MYSELF

bland dom snyggaste outfitsen i VSFS i år enligt mig :D och en av dom snyggaste modellerna me för den delen! candice swanepoel
oooh dumma mig, jag var med på dansträningen och körde på som helt vanligt. skulle jag inte gjort eftersom jaginte är helt frisk, har haft typ feber i två dagar nu och jag kände på träningen att kroppen iiinte var på topp.
men jag kan helt enkelt inte säga nej till dans, det är ju det som är min lycka här i livet. där jag alltid fått ur mig allt.nu är jag hemma iaf o ska ta det lugnt, lägga mig tidigt och hoppas på att mitt dumma val att träna inte ger mig några hårdare konsekvenser :/ hoppas ni haft en bra dag, puss.




Grymt snyggt! :)

2010-12-16 // 12:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback