1/2

Hejhej!
Är hemma idag, ryggen är ju pajj och vi har so, balett, idrott idag. Jag kan inte va me på balett o idrott så då känns det ganska onödigt att åka för so när jag ändå har sakerna hemma.
Jag ligger här och tänker framåt, som vanligt typ. Tänker på sommaren, att jag vill flytta hemifrån och allt möjligt.
Jag är så trött på den här mörka, dystra, kalla, äckliga vintern. Kan den inte bara försvinna!? Jag blir seriöst deprimerad när det är såhär, det enda man kan göra om dagarna är att sitta inne lr ta en tur på stan men det är lite uttjatat nu och hur kul är det att gå på stan när man inte har några pengar lix?
Aja... jag antar att dom flesta längtar till våren och sommaren nu. Jag gör iaf det, sjukt mkt!
Puss :*


9 dagar kvar o sen e man 17 :D




» Sakke

puss på framtidsplaner<3

2010-02-01 // 10:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback