and you don't even care

Hejhej!
Har inte skrivit på nån dag nu, beror på att jag nu för tillfället bor hos mamma(ellen).
Vi får inte bo hemma så vi är tvugna att bo där, iofs är det bättre men iaf... känns jobbigt.
Så jag kommer inte kunna vara så aktiv och bilder kmr det nog vara ganska stor brist på men whatever.
Imorgon fyller jag och min kära syster år, jag kommer vakna upp brevid min älskling och sen kommer hon, Inez, Anna, Jenny, Sanna & Simon till ellen och firar lite med oss :) uppskattas!
Men nu ska jag snart springa till matten.
Puss :*

jag och tette hade tråkigt igår innan vi skulle sova i vår lilla "cell" som jag tkr det känns som :)





Ska bli mys imorn ^^<3

2010-02-09 // 10:25:31
» sakke

snygga bilder ! :D <3

2010-02-09 // 12:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback