ett tomt skal

Hejhej.
Är hos mamma nu, jag kom hem till klocket runt 2 och sov sen till klockan 6 då jag skulle ge mig av hit. Det var skönt men jag tror inte det kommer gå så bra att somna ikväll. Får väl hoppas på det bästa.


igår innan vi skulle sova
.
Som ett tomt skal, så känner jag mig.
Men jag vet vart min väg ska gå, jag måste bara börja gå igen.
För när jag stannar upp rusar allting förbi, ångesten växer och jag förlorar till sist.
Jag ska kämpa för allt som jag någonsin vill, allt jag behöver och allt som gör mig gott.
Jag står ensam just nu men jag är snart tillbaka, ta emot mig då.
Jag vet att mina misstag är enorma men jag lär av dom varje gång.
Jag lyckas tyvärr alltid göra dom flera gånger men det är för att jag är utom kontroll.
Jag skönk i min säng idag, jag har aldrig känt mig så tung.
Jag kände vikten av mitt inre och såg hur allt ser ut.
Jag har vart med om så mycket skit men jag försöker ändå hålla fokus på nu.
Jag vet att jag inte är bäst, men jag måste väl duga för nån ?
Jag måste få en vardag som funkar för mig.
Nu när allt har rasat en stund så funkar inget annat heller.
Jag hatar när det blir såhär, men snart är jag tillbaka.
Jag hatar när man ser allting så tydligt som nu.
När man ser alla misstag som man inte förstod att man gjorde som man nu får ta smällen av.
Fan det här, jag vill sjunka i min säng igen.
All I want is you, myself and some friends.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback