I don't need this

Nu står jag där igen, nästan iaf.
Jag är några steg ifrån att totalt tappa kontrollen över mitt liv igen och jag är så rädd.
Idag skiter jag i skolan, vilken anledning ?... ingen.
Jag vill ju vara i skolan, det är det enda jag tänkt på sedan jag kom hem men nej, jag kan inte.
Jag vill vara pepp till träningen men nej, det är jag inte.
Jag vill vara smal men det är jag inte heller.
Jag vill ha ett perfekt förhållande med min älskade men det har jag inte.
Pga mig, igen. Det är jag som ger för mycket plats, jag släpper kontrollen.
Varför ?
Men den här gången vet jag ju innan jag är där att jag måste sätta stop.
Så jag ska göra det. jag måste. jag vill.
Jag kan inte slösa mer tid, fler dagar och fler tillfällen på att vara helt förvirrad när jag egentligen vet vad som är fel.
Jag lyckades ta mig ur det och jag ska fan i mig inte tbx.
Jag älskar skolan, jag älskar träning, jag kan bli smal och jag älskar Sakina.
Så vad är problemet ?
Nu får jag fan ge mig!!




snälla desi kom till skolan! <3 lämna mig inte ensam här snälla. snälla jag ber dig.

2010-02-04 // 09:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback