I'm not gonna waste my time

Hejhej!
Är hos mamma nu, sover här inatt dåro. Självklart.
Jag är förvirrad och jag vet inte riktigt vad som händer mer än att allt i mitt fucking liv rasar.
Men dp har jag ju bara mig själv kvar och vad ska jag göra ? hm...
ha kul!
Jag tänker inte slösa tid på något som inte leder någonstans, inte igen.
Jag gav allt en chans till men här är vi igen.
Så fuck it!
Bra dag idag förutom att jag inte klarade av att vara med på moderna dansen, för mkt tankar i huvudet.
Det funkar inte för mig då. Men jag upptäckte folk jag inte visste saker om, folk som finns där.
Det värmde mitt hjärta. Jag har känt mig så ensam så länge nu.
Fikade med Anna, Jenny, Maria och Maja efter skolan. Det var mys!
Imorn blit det typ chillfest hos Jenny, ska bli så kul att äntlgen få tid för sig själv, o jag tänker fan inte tänka på någon annan än mig själv. Bryr du dig inte så gör inte jag :)
Puss :*



You can't break me now, I'm stronger and you know that.
And you can't keep me on distanse, that's not for me.
You can't play with me and keep me where you want me and
throw me like a ball, expectng me to bounce back into your arms.
I'm not a toy and you should know better than this.
I ain't gonna waste no time.
I'm ready to be left alone if that's where you're trying to get.
I'm not expecting anything from you 'cause I know who you are.
And I am stronger now so don't think that you can keep on like this.
Pretending that I'll be there when it feels right for you.
Hell no!
I might be broken but I don't need anything like this.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback