inte som jag tänkt mig

nej, ingenting är som jag hoppats på.
jag har hunnit bli 17 år och vad har jag åstadkommit ?
jag har hunnit leva mitt hemska liv och lärt mig av det
men jag har inte hunnit vara speciellt lycklig
och det är jag absolut inte idag
dagen suger, jag är så tacksam för all omtanke av vänner osv
men allt annat i mitt liv stör mina tankar och tar bort
leendet från mina läppar lika snabbt som det kom dit
jag orkar inte men jag måste
och samtidigt ska jag räcka till
för att inte förlora det jag kämpat så mkt för
och då måste jag räcka till åt det också
jag är så trött, på allt
varför kan man inte få en tanke och en handling från den som är skyldig det ?
varför blev man skapad för ett liv som ingen tycks bry sig om
jag orkar inte
det enda jag vill är att vara bra och kunna vara lycklig
med dom jag önskar
men allt tycks rinna ur händerna på mig
men jag ska vara positiv, eller det är väl det man ska vara ?
skit samma
allt får väl falla, jag också
eller vad måste egentligen hända för att någon ska öppna ögonen och börja handla
jag är trött och jag är så ofta nära på att ge upp
jag känner mig värdelös och livet också
men jag har väl dig, eller ?
du vet du, du som jag skulle ge allt för
du som betyder mer än ord någonsin kan skriva
du, du, du
eller ?
skit samma

 

you're bored





du är min fina & i'd NEVER give up on you. <3

2010-02-11 // 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback