long nights

God morgon!
Tänkte skriva lite om gårkvällen/natten dåro :p
Jag, Jenny och Anna satt här hemma och hade ingenting att göra så då bestämde vi oss för att träffa Macke vid väster tull vid 10, efter det åkte jag och Jenny vidare till Ektorp och var med Kalle, Dennis och Tim. Senare kom Jacob me fast han decka ju typ direkt, lite mkt festande för han kanske ? xd
Vi skulle först ta sista spårvagnen hem men nej så blev det inte, vi stannade kvar och skulle ta första ist som gick 07.49.
Så det blev en lång natt för oss xd jag somna och sov väl i typ 3 timmar, jenny lite mindre :p
Lyckades fjeska till mig skjuts av mamma hem sen vid halv 8 så vi blev hämtade o när vi kom hem slockna vi i sängen o vakna nyss typ :p

Vet inte riktigt vad som händer idag mer än att jag ska till stan så fort jag orkar och köpa en tröjjacka :p
Hope for a good day! as always xd
:*




with eyes wide open




» jenny

bästa fan ! :D <3

2010-02-28 // 12:52:47
» Tim

Hahaha vilken natt xd

2010-02-28 // 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback