time to go home

Hejhej!
Ingen skola idag pga att jag mår skit psykiskt men whatever.
Har som ni vet kollat film o käkat pizza med tette o jenny o vi kollade nyss igenom tettes bdb me massa gamla roliga minnen :D skrattade sönder!
Ska dra till station o möta mamma om ca en timma o sen drar vi dit.
Imorn e de skola o sen helg. Hoppas på en nice lördag trots att vår fest tyvärr fick ställas in pga all skit :)
På söndag e de ju alla hjärtansdag med! hoppas på en bra sådan :)
Puss :*


Mina älskade skor jag fick av Inez och sakki  i födelsedagspresent! älskar dom, tack så JÄTTEJÄTTE mycket!
Älskar er <3
OBS! min fot ser väääldigt lång och konstig ut xd hahahaha!




Älskar skorna ! <3

2010-02-11 // 17:59:59

Fin pose du fick till :D

2010-02-11 // 20:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback